SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

RaSa LeTiHLah

Assalammualaikum..
Wah sempat lagi aku nak taip entry... walaupun dan nak dekat kul 5...rindu rasanye....tp keadaan yang x mengizinkan...insyaallah kalau ada kesempatan aku aku post entry yang tertunggak..hari ni ada fotoshoot untuk banner KPYPJ, x tau lah terpilih ke x...sbb akan diselect oleh bos aku...ha3...Poyo jekan...saje je...kan aku suka bergambar...menambah koleksi gambar yang ada... tghari lunch kat Jusco Bukit Indah...tp x tau nak makan apa...pusing2 kat situ nak dekat kul 2 baru lah gi big apple, tapau 6 biji donut... lps tu a&w bnykkan makan... kat a&w tu nak air floatje... minum sambil makan donut... nyum3.... ada aku kisah...

Hari ni badan aku mmg letih, pinggang sakit, rasa nak tido je...padahal aku ni kategori yang terlebih tido..bukan aku ada anak pun kan...mmg secukpnyelah aku rehat... tp tetap rasa letih... biasalah kan bila pempuan ni datang tiap2 bulan mulalah meroyannye...tu lom rasa kecik hati, nak marah husben je... tp marah2 pun kite gak yang kene pujuk...apadah...

oklah dah nak balik ni..babai semua rakan blogger....miss u...

No comments: