SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Butak....


Kesemptan balik kampung ni, aku ajak myhub gunting rambut, bukan aku ye nak gunting rambut...aku kalau nak gunting rambut bila x tahan dlm umah aku penuh ngan rambut aku bawah almari, atas bantal, atas sofa....huhuhu....semak tgk....aku yg malas nak menyapu...he3....
ajak bangteh...sekali, rambut bangteh pun dah panjang....mula2 x nak gi....bila mak aku dah suh barulah dia nak....kedai rambut ni dekat ngan umah mak aku...satu jalan je...orang ni pun sedara ayah aku...tp  xtaulah belah mana...ramai no sedara sampai dah x kenal...orang dewasa RM5 dan kanak2 RM4.50...murahkan....mak aku ckp bukan laki aku je balik kampung gunting rambut....ramai yg anak2 peneroka ni balik kampung gnting kat sini...wah baguslah bertambh maju perniagaan...


sama-sama butak...he3 comel...




aku duk dalam kete sambil baca novel dan bergedik dalam kete...ha3... lepas tu myhub ajak makan cendol kat Pasir Besar...sian myhub dari hari ke hari, bulan ke bulan, macam orang mengandung mengidam nak makan cendol pulut....gilah...layanjelah....dah lah demam...nak gak makan....




ala...sian myhub cendol pulut x delah....dah habis....rasanye kedai cendol ni dah bukak dari pagi...tu yang habis cepat...makan cendol kacang jelah...harga RM1.50 je...



menikmati cendol...
aku pulak mintak nes O ais....aku ni x berapa minat cendol....sbb ada santankan...rasanye manis dan lemak2 ...x masuk tekak aku manis2 ni...kalau ada makan je...tp x lah sampai mcm laki aku  ngidam bila balik kampung nak makan cendol..ni x dapat cendol pulut...bulan depan msti nak makan lg...



taza pulak dah pandai skrang...bila dah bawak jalan x nak trus balik umah, nak jalan dulu, taza mintak sendiri nasi goreng dan milo beng....adik aku ni mmg ni dah mula makan mcm2...masa kecik2 makan telur dan kicapje...skrang ni semua dia balun tolak kayu dan batuje....he3...



p/s: balik dari makan cendol, myhub demam...
risau gak, camna nak balik JB, esk ni...myhub tido..
alhamdulilah lepas makan pil yang mak bagi
sihat dah....

3 comments:

Lelord said...

cedapppp cendul

MAMA AIZARA said...

erienz..
free jgn lupa jawab tag sy k...

erienz said...

lelord: mmg sedap tp x minat

mama azara: ada tag ye...sorilah dah lama x lawat blog kawan2...