SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

buat aku lapar ni....

Seperti yang dijanjikan aku akan postkan entry2 lama...itupun kalau lain internet ni x bengong...ha3...gambar2 ni masa kenduri kat umah atok aku di Kota Tinggi.. majlis ni adalah majlis kesyukuran kerana mak saudara aku aka mama telah menamatkan zaman jandanye dengan pilihan hati..eh yerke...rasanye ada orang rekemen....x taulah...wa x campur...he3..yang pasti dah kawin & bahagia...mama aku melangsungkan perkawinan pada 7 Mei 2010 di Johor Bahrulah dan minggu lepas baru buat kenduri... tp yang x bestnye majlis ni berlangsung tanpa pengantin lelaki...apa dah!!!! x dapat aku jumpa ayah mie...hensem ke x bapak saudara aku tu...kan jumpa tgh jalan gaduh baru tau...so mama bila nak datang umah bawak lakimu jumpa anak saudara ni...set tarikh ye...he3...mcmlah baca blog aku...x kisah lah aku kutuk mak saudara aku niye...he3...kutuk2 syg je...

air umah orang kenduri biasalah oren...x oren sirap...

masih ada lagi orang hantar kuih...tima kacih yerk...ni jiran umah mak ngah aku ni...



ayam masak merah...mabless sedap tu...



daging masak kari ada kentang...blh aku nak bungkus x de kentang....


myhubby yang rajin tolong aku....


acar timun nenas...


telur asin ni mcm dah wajib bila kenduri family aku...



sambal goreng....sayang seribu sekali sayang....x de rasa lemaklah...he3 banyk komen lak....sambal goreng mak mentua aku gak yang sedap...



ni kuih apa ntah....lengkong ye...


ni koci & kuih muih



sebenarnye ada beberapa lauk aku x snap...lupa...salah satu nye perut masak lemak letak mangga...huhuhu mmg sedap, tp masa ku makan tu dah x de rasa... penat, panas....ntahlah...kuih muih ada karipap, seri muka dan ada satu jenis sagu makan ngan air gula... adake myhubby suh aku masak kuih tu...sayang manalah rin tau buat kuih tu....nantilah balik kota belajar ngan makngah...tgk lauk pauk ni mak ai lapar lak...


No comments: