SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

GeraM dan Cite SeMaLaM

Assalammualaikum...Selamat pagi...
Baru hari ni berkesempatan nk berblogging...semalam letih sangt...aku x larat nak post entry...dan semalam berkobar2 aku nak lepaskan geram kat blog ni...tp bila hari ni...geram, marah dan segala kata yang  nak diluahkan dah x terluah...ha3...

seorang pandang kamera sorang pandang depan



Mesti koorang tertanya kenapa kan? Sebenarnye aku geram ngan myhubby..tido je... aku tau letih keje...tp kan dah janji nak balik kampung...lpes subuh dan nak dekat kul 11 x bangun2... geram sungguh...aku ni dah siap mandi dah nak bersolek... x bangun2 gak...  last2 aku kejutkan gak...nasib baik senang bangun...kalau x lagi angin aku... blh cancel nak balik kampung.

ni puraje..dalam hati aku geram kat laki aku...masa ni je..
tgh marah kan...aku sayang sangat kat myhubby



Semalam ada kenduri kesyukuran kat kampung aku, sempena mak saudara aku selamat nikah ngan pilihan hatinye.... tp aku masih x jumpa suaminye...smlm x datang sbb ada hal...kena saund ngan ayah aku..masa nilah nak kenal sedara... blh pulak x datang...kot mama aku tgh gaduh...he3... biasalah baru nak kenal hati budi...jgnlah gaduh lama2...x elok.. kena tolak ansur...ceh sapa yang lebih pengalaman ni...hehehe..

Sampai sana dalam kul 12.30 tghri...dah lah x sarapan lg...menggigil aku kelaparan...trus gi cari air, cari kuih muih...ajak myhub makan..serta merta aku dah berbual2 ngan myhub...kejap je aku merajuk...bukn blh lelama...dah ok dah...susah nak tgk aku gaduh2 ngan myhub...paling lama pun dalam 2 3 jam....lpas tu blh lah..x de kawan nak berbual...kalau ada anak lain lah cite...mesti aku blh ngajuk panjang...hahahah...




 dah sampai....lauk tghari pun dah siap...



2 comments:

.::WaNiE::. said...

geram2 pun sempat lagi posing ahahaha

erienz said...

cik wanie: hati mmg geram...tu pura2 dah ok...tp duk dalam kete senyap sampai kampung...blh gitukan..ingtkan nak pujuk ke...tp hampeh betul...kite yang kena pujuk dia...