SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

aWaRd dari KaK YuSa


Walaupun kepala ku sakit, duk dalam gelap ditemani cahaya lilin...
letrik x de sejak kul 7.15 sehingga aku taip entry ni  8.15 masih lom ada lagi...
kerana kak Yus ku jawab dengan hati yang gumbira ha3....
sementara bateri lappy ni x kong kan...
kalau dah kong gak, esklah sambung...ha3



syarat nak ambik awrd ni sudah tentu saya dah link  blog kak yus.
Tima kacih ye kak kerna bagi award blog intersting kat rin....huhuhu....terharu..
poyo betul erin ni....



Nak pass kat blogger award ni dalam 10 orang ye...sapa ye...
ni yang susah ni...mcm biasalah orang yang sama kan...

-blog comel
-keluarga bahagia
-indahkah sepi?
-kedai gula-gula
-cheekongsejuk
-firzie-roses83
-this is...my life
-cik aida comei
-serambis balqis amanda
-penjejak badai

p/s penaja:walaupun ada blogger x aktif, pedulik apa letak gak...


nanti kite terjah blog diorang suh ambik award, kalau x ambik siaplah...


7 perkara tentang diriku ini...

-suka baca novel
-agak pendiam, kalau orang mulakan dulu, barulah bnyk cakap,macam dah kenal lama...
-suka mengumpul beg tangan dan kasut, tp tgk bajet gak...
-agak manja dgn orang yg kenal, x kenal aku buat sombong
-suka tgk cite korea
-susah nak bersosial
-aku ni punya darah gemuruh, tu nak masuk sukan pun x nak...takut...



Ok kak Yus rin dah jawab...harap kak yus berpuas hati ngan kawapan rin...
so pada blogger yang tertera nama kat atas tu, silalah ambik..
x nak pun x pe.....x kisah...aku tau koorang ada tugasan yg lebih utama lagi..
x kecik ati pun...huhuhu....kak yus ada award bagi lagi ye..rin terima
seadanya...hehehe...x malu betul rin ni...




1 comment:

Sari Yusa Ibrahim said...

mcm tulah girl.. w/pun dlm kgelapan msh ada smngt seorg blogger.. haha, thanx erienz