SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Fotoshoot



Wow macm model lak... fotoshoot dibuat pada hari Khamis ja 11 pg..bertapa pnasnye ketika itu, aku dah lah pakai baju 2 lapis, berpeluh2 jadiknye....shooting yang kedua diadakan pada hari Jumaat yang ni aku x buat, ada keje sikit, x sempat fotoshoot, fotoshoot ni utuk banner KPYPJ... ok layang gambar....gila lama uploud...

nilah salah satu yang akan jadik pilihan utuk banner KPYPJ


ni sebelum fotoshoot...model2 ni je yang ada....dari saiz s hinggalah xxl...he3



ni salah satu gambar disenaraikan...



gile gemuz lengan aku tu....

jurugambar pun nak bergambar ye...



panas terik oi...balik opis jadikmerah muka aku...kepanasan...



berat seh buku yang aku pegang tu...

suh pandang ke langit...panas tu oi...mcm mana kalau model2 yang sll wat fotoshoot...
x sanggup cek...


nilah contoh fotoshoot....


awan yang sangt cantik...






2 comments:

ALoNa Cintamaniszlite said...

hehe...sekali sekala jd model photog...seronok juga ye..

erienz said...

he3...mmg seronok pun....