SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Johny oh Johny

Ingtkan hari Khamis,
myhub nak  last training bowling kat danga city mall
gi2 tgk penuh ada game...dah rugi sayang x gi keje...
dah hujan lebat...pert lapar...jem lagi...
soo ajak myhub ke Jusco Bukit Indah...
teringinj nak makan stemboat...




datang masa lapar...tentulah macam2 mintak...
nasi goreng cili padi untuk me...
dan nasi goreng belacan untuk myhub...









ni antara sosnye...ada lagi satu...malas nak letak...






ambik set RM29.90 untuk 2 person ye...



walaupun kat luar hujan lebat...ribut petr..sejuk lagi...
ais krim...tetap oder...ni semua nafsu...
nak skrang gak...dah cair jadiknye....



aku yeyeje...tp ya ampun...melekat isi ikan, isi daging,
dan segala isi...sampai termericik air panas kat laki aku...
sampai pelayang tu offer diri untuk tolong aku...
akak lagi suka dik...boleh akak balun nasi goreng ni dulu...
lapar dah ni...




tu dia...x sabar nak makan ni...



sayang tgh kupas kulit udang....
aku mmg serenderlah nak pakai garfu dah sudu...
aku guna tangan jelah...yg ni aku malas...
semua udang 4 ekor syng hbskan...






p/s: lepas solat maghrib.....
jalan2 kat jusco...trus balik umah,
kekenyangan dan mata pun dah mula mengantuk...


2 comments:

Lelord said...

mmg suke melepak kat johny...sos mmg mabeles. lenkali kalo xmo bagi segala isi mende2 tu melekat kena basahkan sket tray tu guna sup dia tu

.::WaNiE::. said...

banyaknye makan !! ahahaha