SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Disebalik tabir...



wah mcm  nak buat filem lak...ni hanyalah gambar2 kat belakng umah atok aku ye...apa yang aku sempat tolong...ha3..tolong tgk....aku sampai je...salam2  gi dapur tengok makcik2 tu tgh bungkus makanan...diorang tgk aku...mcm pelik je, agak nye dah lama tul x tgk cucu mak som ni merujuk nenek aku ye... xpun ckp ni lah cucu kak som yang x de anak lagi tu...yelah ngumpat jelah....ada aku kisah...eh kisah lah....malas nak feling2 lagi...biarlah orang nak kata apa pun....

sebenarnya aku lupa nak snap gambar diorang tgh bungkus2 makanan tu...maklumlah datang je terus cari air, cari kuih...lapar oi...dah tgh panas hati ngan myhub....ha3...org dah nak makan tghari dah aku baru nak sarapan...so gambar2 kat bawah ni yang tinggal kaum kerabat aku jelah...

piuk gulai yang besar2....



aku sempat buat ni je....susun2 besen....


ni maklang aku tgh menyapu...

ni jelah yang tinggal mak mah dan cik minah jiran atok aku yang tolong basuh  pinggan mangkuk, besin2, piuk2, sudu2, dulang2 dan lain2...mengarutjelah...

 
aku sibuk tangkap gambar aku sendiri, mak aku bising x tolong...jap lah mak...dah lah pakai baju lawa, suh bash pinggan lak...


akhirnye kena buat gak...gambar ni suh myhub yang ambik...




pengantin ni mana ye x tolong...nak kata bersanding bukan ada pun....hish3...