SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

SaLaM...cite hari ni...

Assalammualaikum....
Dah nak waktu balik dah, baru ada mood sikit utk berblogging...aku seperti biasalah sihat walafiat dan sentiasa ceria...hehehe...kat opis waktu pagi seperti kebiasaannye adalah waktu membudayakan Al-Quran...tp dibatalkan kerana paginye ada perlawanan bola sepak...

So...aku adalah seoarang pong2 girlz, diwajibkanlah ke sana...dan perancangan awalnya aku bergrak menaiki kereta K.Zaidah bersama Kak Indera... ttp semalam, budak sorang ni msg aku kata nak gi jugak...so tumpanglah keta si Ain ni... oklah kite orang pun geraklah awal...minta maaflah kak indera terpaksa tinggalkan akak...maklumlah jalan skudai tu kalau nak ke bandar punyalah jem...faham2 jelah sapa yang duk JB, walaupun jemnye x lah seteruk kat Kuala Lumpur,mahu terputus urat kaki bawak ketekan... nasib baik aku x pandai bawk...he3...aku mintak myhub nak belajar keta pun x bagi...dia takut bini dia ni panjang langkah..mcmlah sayang x kenal bini sayang ni...setia pda yang satu...nanti yg susah aku gak...ada fikir x sayang...ha3..

Aku suh ain ikut jalan ke Larkin...sempat singgah ke Hutan Bandar...kan pengsan lak x sarap... dah selesai brekfes trus gerak ke Dataran JB...yeke nama tempatnye...x pelah belasah jelah tempat jam besar tu...

Sampai2 tgk Saleh ke hulu hilir depan kereta ain...muka keruh je... kenapalk ngan Saleh ni...rupa2nye beg dia kena curi...kurang ajar punya pencuri...sabarlah salleh....benda dah nak jadik...dahlh dalam beg tu ada kunci kereta, kad kredit, ic..segala dokumen yang penting tu... sabarjleh...aku dah pernah rasa perkara ni 2 bulan seblum aku kawin...
hbs cermin kete laki aku dia pecah..ambik handbeg aku dan beg keje laki aku...mmg hantu punya pencuri. HP aku baru beli brp bulan pun hbs...RM1000+ tu...nangis aku... nasib baiklah beg duit aku kat dalam dashboard...pasport laki aku pun dia rembat...ada hikmahnye disebalik tu...aku pun lupa apa hikmahnye...malas nak flashback...

oklo..aku nak gi solat dulu dah kul 3 ni...jumpa jap lagi kalau bos x delah...takut dia naik ptg2 ni...ha3

3 comments:

.::WaNiE::. said...

ei leceh bila beg kene curi

puterikurekure said...

isk...kesiannya kena curi bag.

erin, sori eh lama tak singgah. kadang2 tu terlepas update kawan2. erin sehat ke?

erienz said...

wanie: mmg kesian...x senang jadiknye..masalah yang lbh besar kunci kete pun dalam beg tu gak..

kak intan: erin sihat alhamdulilah..thanks kak singgah...