SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

MaLaSnye....

Bila tiba hari Isnin naik keje je...malas rasanye oi... badan-badan ni lemah je...kalau boleh nak cuti mmanjangje...patutlah panggil MONDAY BLUE bukan salah hari tu, yang salah diri sendiri...kalau boleh datang keje nak bawak bantal, selimut, tilam... sampai je trus sambung balik tido...ha3 teruk betul perangai kalau buatlah... x kan lah nak buat kan...baru je dapat surat staf tetap...x pasal2 tempoh percubaan dipendekkan pulak... kalau x pun x kanlah sanggup buat mcm tu kan....ha3..mengarutje...

Hari ni kejelah mcam biasalah...settelkan surat2 masuk fail, buat minit mesyuarat, itupun x siap lagi...malas lah katakan...x de mood...baru buat sikit...aku yang catit, aku sendiri x fhm...tu yang nak refresh balik tu....nak refresh balik pun kena ambik masa...maklumlah otak ni dah 2 hari berihat...ops entry balik kampung pun lom cite lagikan...tunggujelah... kalau rajin dan line celcom clear boleh lah aku buat...kalau line hampeh...mintak maaf lah mmg aku truz tutup...ni pun mata aku rasa berat sngt...mklumlah td gi Angsana makan KFC...ngantuzz oi...tu yang  menaip merapu2 ni, jangan ngatuk....tp rasa mcm dah nak terbaring dah ni...alamak.... serius ngantuk ni...zzzzzzzz......




3 comments:

.::WaNiE::. said...

hihihi

monday time utk settlekan kerja tertunggak

erienz said...

cik wanie:ha3..mmg malas betul hari ni...

CuTeMiUt78 said...

yup.. memang kan.. monday tu tak salah.. aahhaakksss... sedap je kan klu dpt sambung rehat..