SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Kenduri Untuk Mama


Rasanye nilah entry last cite pasal kenduri mama aku ni, tp mintak maaflah gambar x tersusun lak....malas nak susun, ni pun ttaip sambil tgk cd...he3...

ni masa nak balik, salam2 kat atok mak...




sila lah menjamu selera acik2...



nilah pengantinnye mak saudara aku aka mama....
SELAMAT PENGANTIN BARU


si kecik ni mmg suka bergambar dan suka tangkap gambar, mcm kaklong ye...


sedikit buah tangan...


ramai yang hadir sampai duk kat luar....





spupu sepapatku....



ni mak saudaraku maklong...belah ayah, duk kat ngan umah atok aku...



doa selamat dari orang lelaki...kat luarje...sbb x ramaikan...senang terus makan


nilah cenderamatnye bagi jag air...first time aku tgk bagi jag air ni... mcm aku oklah...duk ber2, kalau ramai mmg x ckup...he3...


No comments: