SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Letihnye coping

Lepas shoping spek mata, cara hadiah lak...dah jumpa gi kaunter servis...nk kotak dan bungkus hadiah sekali...bila gi tgk x de orang....so jalan2 lagi... gi tempat seluar dalam dan bra...ha3...smua kak ina punya ye...aku tolong temanje... tp terbeli gak satu bra...balik umah cuba alamak besarnye...bagi makjelah...kalau muat... nasib baik RM10je... masa ni kaki mmg dah letih...nak cari kerusi je...nak duduk.... gi kaunter servis nasib baik ada orang...ada sofa duk kat situ...huh...nikmatnye...tulah bl jarang bersenam...badan pun gebuz...tu yang kaki letih....maklmla kaki aku ni kecik je...pakai saiz 6...badan mcm aku sesuai kasut saiz 7 @ 8...



kak ina suh adik tu wripping....




cantik nye sofa ni...warna purple...
nikmatnye kalau dapat tido....




kakiku dah letih....




cantik kad2 kat sini...
ingt nak beli kad anniversry...
ada yang berkenan...tp malas nak ke kaunter...jauh....





duk merihatkan kaki....



adik tu tgh bungkus hadiah kak ina...sapa yang dapat ye....
aku dah tau hadiahnye...hahahah....






p/s: tukar2 hadiah mother days ni hari Isnin...
aku cutilak....x tau dapat hadiah apa....
dah suh kak asnah cabutkan x kisah lah
dapat hadiah apa pun terima seadanye...




5 comments:

joegrimjow said...

ahaa
klu ada tempat menarik
xkan leyihnye cping2 ni
;)

.::WaNiE::. said...

uiks ada upacara tukar2 hadiah? seronok nye

princeduyong said...

happy...happy selamanya...

Mama Hanim said...

huhu..best tu.. nak gak..hehehe..

erienz said...

joe: mmg betullah...kl ada duit bnyk lagi x letih...huhuhu

wanie: selalunya tiap2 thn kite buat, kali ni buat utk mother day plk.. dulu sambut tahun baru... johor tahun baru kan x ct...

princeduyung: happy alwys

mama hanim: mmg best