SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

The Making of Tali Rapia...


Ni bukan nak buat tali rapia....ha3...gempakje...
ni adalah untuk pong2 girl....
kat opis aku ada buat Pertandingan Sukan antara YPJ...
untuk persediaan PESAYA tahun hadapan....kat Sabah tu...
PESAYA adalah Pesta Sukan Antara Yayasan...
aku sejak keje kat YPJ mmg x join sukan...
lom terbukak hati ni nak bersukan...
tu yg badan lemauje....ha3...



punya banyak tali rapia...nak di carik2kan...




tgh buat apa tu yati...



mmg sengal sikit...
suka buat aksi2 macam tu...



tgklah makhaqq ni...



aku jugak yang ayu...haakkks...
sila muntah...







p/s: last sekali setiap orag kena ambik satu ikat...
balik umah carik2kan ye...aku buat kat opis jelah...
ada orang nak ofer tolong buatkan...hari isnin ada
training pong2 girl....aku tg fikir nak masukke?...
aku mmg x minat nak buat xtiviti ni...

No comments: