SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

aNaK aWiEn

Hari ni aku nk postkan gambar anak k.awien....dh lama aku x jumpa diorg, last raya hari tu.....k.awien adalah besfren aku masa aku duk umah bujang dulu....skrg k.awien dh ada 2 org anak, kawin lambat dari aku...x delah lambat....lambat setahunje.....aku???????lom ada rezeki lagi






ada macm mama x?....aku tgh memangku hani...

masa ni k.awien masih belum cukup 60 hari lagi


gambar ni diambil masa raya...k.awien dan husben serta anak2

datang umah aku beraya, aku pulak x sempat dtg umah diorg...sori kak....



tgk....sifat keibuan aku terselah...





Layan gambar Haris dan Hani




Haris dah 2 tahun

Hani belum setahun lagi ni








Haris ni sejibik muka k.awien

Hani pulak sejibik muka ayahnye En. Wan



aku memperkenalkan mak dan ayah budak2 ni....


ala-ala bucuk, comel hani






No comments: