SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

MakaN MalaM


Seperti minggu lepas, aku dan myhub x de rancangan nk ke mana2......
so duk umah besarkan body......untuk menu petang hari ni aku masak ayam masak sambal, sayur kobis goreng, tempe goreng dan ikan masin goreng....tu jelah...very simple...he3.....



ayam masak sambal, guna ayam sejuk beku jenama farmbest.....aku jatuh suka jenama ni sejak makan kat umah k.adik masa umah terbuka beliau.....sedap sngt...rangup



sayur kobis campur, jarang tau aku masak sayur....nanti x mkn sayur cpt dapt penyakit lak....




tempe goreng tepung




mee hon pagi td pun ada...blh mkn lg....jgn membazir


x lupa ikan masin




tgk......meriah x.....bnyk kan mknan.....selalunya aku dan myhub makan petang dalam kul 6, sebelum myhub gi keje, selalunya tghari jarang mkn.....tu yg petang mkn sungguh banyk....







No comments: