SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Merehatkan Minda Tengahari


Aku dan myhub makan tengahari di Singgah Selalu Kip Mart Tampoi...untuk merehatkan minda dan tentunya mmg waktu rehat kul 1.00 - 2.00 ptg....


MyHub sabar menunggu makanan sampai
Air sampai dulu.... dan seperti biasa aku kongsi air ngan myhub...
kali ini aku oder epal susu dan air suam...epal susu boleh tahan sedapnye...



MyHub pilih nasi goreng ayam sambal....nasinye mcm x berapa kenalah....


aku pilih mee goreng....langsung x sedap...


Sebenarnya aku x mkn pun mee goreng tu...jamah sikitje...aku tukar ngan myhub....he3....aku x suka mee goreng basah....aku suka yang kering2.....jadk myhublah yang kena hbskan.....itupun x hbs....nasi goreng myhub aku hbskan walaupun x berapa sedap...tgh2 makan hujan pun turn ngan lebat apa lagi lepas ni ronda2lah cari apa yang patut....myhub cari cd keje .....
banyak x? pilih je....





tgh sibuk pilih sftwr accountng



Sempat singgah kedai baju....
Ini untuk anak yaty - haqq...cantik x...nanti antie nak tgk haqq pakai ye





sebelum aku gi mkn...... singgah avon beli minyak wangi, deodrnt dan lpstik.....tp minyak wangi ni terlalu kuat bau...pening kepala aku
Black Suede (untk myhub), minyak wangi modern vintage dan lipstik (untuk aku)

No comments: