SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

PeNinG, AnGin

Aduh.....knplah kepala aku pening semacamje.....ni mst gara2 mkn daging bnyk....sejak raya haji sampai hari ni asyik mkn dagingje.....pagi tadi mami bawak rendang...mkn daging lagi....kak yana bagi pulut ada rendang daging.....mkn daging lagi.....senyonying kepala aku......apa yag pasti aku tetap mkn rendang diorg sedap.....


ko tgk muka budak pening kepala ditambah ngan perutnye berangin....layu je.... tgh fikir nak balik....bilalah nk kul 5.00 ni....




nak habs dh.....rendang daging mami bawak...sedp.......
mkn ngan meehon pg td...


pagi td sarap....makan pulut....perut aku berangin lak....ni bkn salah pulut ni...perut aku jenis yg x tahan....makan coklat pun angin....mkn kentang pun angin....bnyk benda yang aku mkn mst berangin....lastnye minyak angin cap limau ni yang melegakan perut aku....siaplah...jap lgi aku buang angin....hish3 x senonoh betul aku ni....mencecit aku lari ke bilik air....takut k.zai dgr...x pun bau...ada bauke kak? ha3.....


Yu Yee Cap Limau....bukan anak k.zai je yang pakai....aku pun pakai gak....




No comments: