SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

SaRaPaN PaGi

Hari ni aku bersarapan kat Yayasan Warisan Johor...cadangan Hj. Zul....
saje tukar suasana bersarapan....
Yayasan Warisan Johor...x nmpaklah...kecik sngt tulisannye...
aku pun snap dalam keteje...

Minuman yang ktorg oder....teh tarik utk aku, aien dan mami....
Horlick utk k.zai dan teh O utk Hj. Zul....
ubi rebus....mami teringin nk mkn.....nmpk sedap...
nasi lemak telur.....pilihan aku......aku suka sambalnye...
manis dan pedas

nasi ambang utk Hj.Zul, K.zai & Mami....





nasi lemak ayam utk aien





mcm biasa Hj. Zul seorg suami yg soleh...
aku, k.zai & mami isteri yg soleha
dan aein seorg kekasih yg setia.....sbb hbs mkn....betulke????




perjalanan balik gi bank islam bandar....nmpk laut yang telah ditambak...
x lama lgi kita gi Singapura naik sampan je...
tgk tu...bilalah nk siap...jalan ni ye....






1 comment:

attyfir said...

shedapnya ibu rebus tu ..