SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

LuNcH

Hari ni aku dan rakan opis lunch di restoran johnnys....pada asalnye kiteorg bercadang nk ke singgah selalu berhadapan ngan danga festival...tp x jdk...cadangan kedua pulak nk ke damai seafood.... x jdk jugak....last2 atas cadangan aku kite ke restoran johnnys, jusco bukit indah...yeyeh...semua lompat dalm kete kegembiraan...





sempat posing k.zaidah dan ain







ketua rombongan yang bawak kiteorg....






k.zai dan ain x sabr menunggu tu yng main chopstik


steambot





kite masukkan semua bahan2...nyum2....




air panggang ni mmg sedap...menjilat jari aku mkn...





pencuci mulut....kongsi 5 orang



nasi goreng apa ntah...ain punya





nasi goreng pilihan aku dan k.zai...kongsi....nnti x hbs....




terpancar kegembiraan aku dan ain lepas mkn....



tima kasih pada yang belanja....sapa belanja???????????rahsia...antara kite 5 org je yang tau....he3





2 comments:

regresamie said...

kekenyagan yg teramat2 smlm.. smpai ofice mate msg2 kuyu.. thanks larr pd si pebelanje.. hihihi :)

Zaidah said...

tima kacih daun keladi...lain kali belanjalah lagi yerk si pebelanja tu ...huahhhhhh...