SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

LePaSkaN Tension

Tensyen!!!! ye ke tension....biasa je...aku dh blh terima segala keadaan.....mst ko org tanya knp yerk....hari ni aku dapat arahan berpindah ke pentadbiran....eh pentadbiranke....msh bisnes...tp gantikan kak aien yg akan cuti bersalin....dh lama aku duk training....sejak penubuhan BLKR sehinggalah sekrang.....dah 5 tahun....
Bos lama.....jgn risau ye....sy msh boleh bantu BLKR lagi.....tugas sebagai PA bukannye banyakkan...ye ke...ntahlah...aku pun baru je beralih deskripsi tugas....lagi pun 2 bulan je kan.....

aku bersiap sedia....utk buat balingan....


aien yg lemah gemalai....
aien pelajar praktikal pun kena duk tingkat 2 ye...
tolong kewangan bawah.....jgn tension2....


K. Zaidah cayo!!!
K.zai pun pindah ke Bahagian Audit...
Kite Redhalah kak....


Hj. Zul juara pada kali ini....
Tinggallh Hj. Zul dan beberapa org lagi...
ktorg akan sentiasa miss utk sarapan sama2....



No comments: