SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

opis oh opis

asallah aku boring....maybe esk cuti kot....dh x de mood nk buat keje....
layan gambar ketika aku boring...x de keje tangkap gambar sendiri


keratkan muncung tu

ko org nmpak x aku tgh baca majlah wanita...ada aku kisah....
tauhu bakar ni utk mak aein...tp maknye dah kenyang...
jdk kitorg kat opis yg mkn...
a.mizan, walaupun bnyk keje...
sempat gak berikan post yg menarik gaya makan...he3
nilah Mohd Nur Haqq...betulke yati...nama anak ko....sori ye kl salah....
comel....kecik je....
masa gambar ni diambil...maknye mc...demam....apsal dtg opis kl demam....
jengjengjeng.... hantar susulah utk k.adik.....aku tlng jwb ye ty....
ala-ala...pandai tgk kamera...pakai kamerake...
pandai je cik erin nikan haqq....babapkang...hplah.....




No comments: