SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Dinner vs Bola

ha...ha...ha...tajuk x ingt....
myhub bersorak2 kat depan....
aku bersorak kat dapur...
ni gara-gara aku malas nak makan luar
bajek betul x nak tolong aku....
berjaya gak aku masak maggi goreng &
pasukan malaysia gak MENANG 1-0


tgk...megi goreng aku....malapje....
maklumlah x cukp cahaya...kl x meleleh koorg tgk


lauk sampingan...naget ayam tempura....ngan kentang goreng
jenama Marina...sedap...
Myhub x leh x de sos...wajib ada kl mkn ngan mee
sirap bandung soda untuk myhub...
aku minum air jarang je....
sambil makan tgk tv...penyampaian pingat kepada pasukan malaysia.....
tahniah pasukan Malaysia



Nmpk x si kembar ni.....aidil zakuan dan zakuan adha....aku suka tgk diorg
hobin jang hobin....mak bapak aku kan duk n9...


last-last dua2 berjaya

aku berjaya masak &

Malaysia berjaya sumbat kan gol





No comments: