SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Kedai Punggung

aku pun x tau kenapa panggil KEDAI PUNGGUNG ......aku dan kawan-kawan opis gilah mknn kat sini....tp x snap lak gerainye....mkn kat tepi kaki lima kedai je(bagus kl tkr dr kedai punggung ke kedai kaki lima ke).....aku rasa dh lama kedai ni bertapak kat sini....dari aku mula keje sampai skrg....ntah2 sblum tu dh wujud kedai ni....



hj.zul sibuk membincangkan isu2 yang berbangkit....mami kusyuk mendengar
aku dan k.zai...muka org x sarapn lg.....

k.zai pilih n.goreng telur



aku meehon ngan ayam goreng rempah



ni keluar opis ramai2 ni bos x deke? bos semua gi bengkel......hurey!!!!!!!!......tu ambik kesempatan.....kenalah sarpn dulu.......nanti x larat nk buat keje......BOS jgn MARE........



No comments: