SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

MeNu PeTaNg

Hari ni x ke mana2....jadik kena mkn kat umah....lauk yg sepatutnye mkn pada ptg jumaat dipostpon ke hari ahad...he3....semalam dh beri barang dapurkan...jadik hari ni kena masaklah ye....
lauk pauk ni sebenarnya mak aku yang bekal kan...hari ni baru berkesempatan utk mkn....

nasi putih dan air sejuk....nasi aku masak ye...x kan mak bekalkan jugak....

sambal goreng ni pun aku mask....ni balancelah...jgn membazir...mkn hingga hbs


ikan keli sambal cili api....pedas tu....mak masak


ikan parang masak asam pedas....ni adk aku yg request kat mak suh masak....



telur dadar ni akulah yang goreng.....myhub suka mkn ni.....



ikan masin pemberian mami.....ni aku yg goreng



sambal tumis
ni dh lama duk dalam peti ais.......buat stok....myhub mmg suka mkn sambal tumis....
roti cicah ngan sambal pun jdk....



see......bnyk x aku dan myhub mkn....mcm mana x tembam....he3
ko org perasan x....menu aku ni x de sayurkan....?????????




3 comments:

atty's said...

sedap2 semua lauk tu ..buek peyut berbunyi nie..huhuhhuh..

Pendekar Laut said...

peh banyak jugak akak makan....bule lawan eden makan nie...makan la sayo kak...nanti lambat tue kalau makan sayo..huhuhu.....

regresamie said...

kak.. terliur trus nie.. lapaq2..!!! huhuhu