SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

akTiviTi BuN vs ButteR


Hari ni bos x naik lagi...
masih di Kuala Lumpur agaknye...
atau pun maybe penat...tu x naik opis...
td hj. (panggilan utk bos)...call aku
mintak aku isi kan cuti...esk & lusa
& beberapa pesanan lagi...


Bila bos x de....posing jap ye....



so...aku ngan senang hati...
ajak myhub ke kipmart lagi...
semalam ngan k.zai...hari ni ngan myhub lak...
aku rembat lagi dress.... warna putih lak....
ni myhub belanja sempena birthday girl minggu depan.....
aku dh mintak dulu...
nak suh myhub beli sendiri,
lepas tu berangan suprise kat aku...
mmg x de lah...jgn bermimpi erin...
jadik pilihlh sendiri....
aku rasa selama 3 tahun kawin...
rasanye baru sekali buat suprise...
itu pun masa annivrsry bagi bunga & kek...
terharu chek...siap bergenang air mata
jgn mareh ye syg...
rin tetap love2 lat cayang....he3
gambar aku uploud masa brithday aku ye...
jeng,jeng,jeng


Nilah tempat baru aku

lepas tu jalan2 singgah kopitiam...
teringin nk minum kopi ais & roti bakar...
lagipun kenyang lagi....



Neslo ais pilihan myhub

Nasi lemak yg ada di kopitiam



Roti bakar & karipap...tu je yg kami mkn...
msh kenyang mkn nasi lemak pg td...




telur rebus pun ada...




No comments: