SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

WaYang



Bestnye....myhub ajak aku tgk WAYANG....dah lama sungguh aku x keluar malam ....zaman bercinta je...asyik keluar...bila dah kawin srnk duk umah je....malam ni decide gi leasure mall...x kisah tgk cite apapun....he3...





posinglh dulu....knp lah aku dan myhub tembam....





sebelum tgk wayang kenalah makan dulu....aku ngan myhub pilih untuk ke Senibung...makan nasi lemak...padahal myhub dh mkn nasi lemak pg td...x pelah ikut selera syg ye.....



aku pun sabar menanti.....



mesti air sampai dulukan.....aku pilih epal suam....myhub neslo...tp air buahnye x sedap...mst blends sebelah bijikan...harap manis gulaje....tension tul....nasib baik aku x brp lapar sbb ptg dh mkn keropok....


see....cairjekan air epal tu



nasi lemak ayam goreng aku punya.....

biasalah mst x hbs....sambal nye sikit sngt....bnyk komplen lah aku ni....



Nasi lemak ayam rendang myhub punya...
myhub kl mkn mst hbs....tu jdk suami soleh.....he3




habis makan....dalam kul 8.30..kami pun bergerak ke leasure mall.....ikut jalan dalam....main hentam je...berpandukan signboard....akhirnya berjaya sampai ngan cepat kul 8.50....kami pilih cite myspy 9.10pm



dalam panggung wayang...sempat posing....jgn kena tangkap sudah....


-


-


-


-


-

cite nye best gak....kelakar....arahan afdlin shauki......pecah perut aku gelak....







No comments: