SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

KiP MarT Lagi

La...lala....hari ni aku, k.zaidah dan aien ke kipmart lagi....mcm biasa budak ni (aien) nak cari tudung....aku ikutkan je....dan aku berusaha agar tidak keluarkan duit utk membeli sebarang benda pun kat kipmart....he3...boleh ke....





singgah kat tempat otak-otak JB...x beli otak2 pun....diorg beli tauhu bakar....

kedai otak2....... tp banyak jual keropok lekor, karipap, tauhu bakar, sata...


aku dan k.zai posing kat kedai otak2


aku senyum gumbira....kerana tidak berminat utk beli....berjaya.....




Selepas membeli tauhu bakar, kitaorg cari tudung aien

tgh menilik tudung...sungguh cerewat budak ni memilih tudung....
aku dan k.zai dah lepak kat tepi.....jgn mare aien...nanti kena jual.....


No comments: