SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

JenJalan

Lepas solat jumaat aku dan myhub bercadang nk ke Todays Ulu Tiram....
tp hampa banyak kedai yang x bukak lag...so myhub decide gi Kota Tinggi...Hurey!!!!!
dah lama tu aku x jln ngan myhub ke Kota....cuci mata....



sebelum gi kenalah bergambar cayang2 dulu
hari ni tema merah ye...



Todays....gambar ni diambil ketika berhenti isi minyak kat petronas...
besar...tp x de benda lagi...
kat sini ada wayang ye...kl dh jemu tgk kat jusco tebrau...blh ke sini lak...

x de benda kat Todays...gilah Kota Tinggi....
dan teringin sangat nk mkn nasi ayam goreng berlada...
kat sinilah berhadapan ngan bas stand...X'press Restourant



Nasi ayam goreng berlada...sedap..pedas...meleleh segala air....
baru RM5.5o





Myhub oder fresh orange


aku mintak epal susu...apa mimpi ntah...selalunya myhub yang suka
last2 dua2 aku minum...he3 tamak....
Harga kedua2 air ni RM2
li....cin....lapar nmpk....

air pun habis....


Lepas makan gi window2...ramai org beli baju sekolah..maklumlah x lama lagi dh naik sekolah...aku pun terbeli gak baju kurung....bnyk sungguh baju yg aku berkenan...sabar erin...jgn membazir...dh bnyk pasang ko rembatni....he3...
lepas tu aku ajak Myhub ke The Store depan Pandan...beli baju myhublah...x de yg berkenan...aku pulak ajak ke angsana...jenuh aku berjalan...dan kaki pun sangt lenguh...nasib baik dapat baju yang diingini...sebelum isyak dah sampai umah...tulah aktviti sepanjang jumaat....





No comments: