SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

JaLaN SaBtU

Aku dan myhub bercadang ke Plaza Kotaraya dan PC Fair di Persada Johor......




parking dalam Plaza Kotaraya masuk RM2.50ye


Kasut ni aku nak baiki tumitnye....aku mmg suka baiki kasut kat sini....pakcik tu buat sangat kemas...aku tinggalkan kasut sementara aku nk ke pc fair


perjalanan ke PC Fair....sebenarnya aku gi pc fair kejapje...huh ramai tul kat sini...lautan manusia....x sempat nk snap....x jadik aku nak beli speaker utk adik aku...sori bangteh...


jalan-jalan kat UO aku nampak beg ni sangt cantik...berkenannye....
aku x leh duk lama2 kat sini nanti terbeli....


sempat beli kedongdong dan mangga....
sementara tunggu tukang kasut tu bukak kedai....


kemas x....puas hati aku tgk dia buat....kasut yg tapak hitam tu aku suruh kerat 1/2 inci...aku x leh pakai 2 1/2, kalau tapak tebal lehlah...ni tapak runcing....tersungkur aku pakai....

No comments: