SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

aPaSaL NgAnTuK Oi....

aku x taulah...masuk je keje...
bukak kipas...maklumlah aircond kat tempat keje aku,
fungsinye x berapa bagus...so...
muka ni mengadap kipas....mata makin lama, makan layu....
x tahan siut...mmg ngantuk gila...
last2 aku ajak k.zaidah gi sarapan.....hari ni aku makan roti canaije...
saje menggemukkan badan.....
dalam kul 11.00 pg...aku dah mula ngantuk lagi....
ko org msti ingt aku x de keje kan kat opis...
ada...tp monday blue....malas gile....
Bila dah sampai umah....lepas mkn je...ngantuk lagi....
masa n3 ni ditaip...mata aku ni kl boleh nk letak batang mancis...
ngantuknye....sabar erin....tunggu solat magrib....
lepas tu nk membongkang, bongkanglah....
jangan x bangun isyak sudah.....

No comments: