SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

NusaJaya

Hari ni bos cuti...tp naik keje gak td...
nk tgk persiapan terakhir utk meeting board, tp aku dh bg tau...
yg aku nk keluar jap...urusan keje...
So... aku, k.zai dan aien
temankan Hj. Zul menghantar laporan program di NUSAJAYA...
sebelum gi tu..kenalah sarapan dulu....decide ke Kedai Punggung Lagi...


mcm biasa pilihan k.zai dan aien


pilihan aku dan hj zul


k.zai dan aku pilih meehon sambal kerang + telur
nmpk muka lapar...k.zai



Hj. zul dan aien nasi lemak telur + sambal kerang....





Lepas sarapan kenyang2 kiteorg pun bertolak ke Nusajaya....
sebenarnya aku, k.zai dan aien x pernah ke Nusajaya...
so agak jakun bila sampai sana...sngt cantik bangunannye....tp msih dlm pembinaan lagi...


Gambar x berapa cantik...
sbb hujan lebat gak masa ni....



tersergam indah....mcm nk apply keje kat sinilah...he3
ada keje kosong x....



Bangunan ni pun cantik.....warna keemasan...
cerminnye warna gold



Nilah Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Johor
Aku duk luar je....sejuk beb...x tahan....
dh biasa kat opis panas...k.zai ngan hj. zul jelah yg masuk...






No comments: