SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

x de benda

erm....aku pun x de idea nk cite apa2...
rutin harian waktu bekerja tetap sama je....
cuma pagi jumaat adalah waktu ngaji, mkn2 sikit....
dan yang paling best waktu rehat panjang.....
tghari aku gi kipmart ngan k.zaidah dan aien....
hbs terbang duit aku....
aku ni kl gi ngan kaum wanita mmg duitnye bnyk hbs...
kl ngan myhub.....mst dia tegahnye...he3...
tu yg srnk kl gi ngan kaum wanita ni....blh berlanja ikut suka...
lps tu mula aku mengeluh duit dh hbs sblum waktunye..... betul x k.zai....
itujelah....mmg x de benda pun nk cite....sajeje suke2....

1 comment:

Zaidah said...

abis duit aku...beli barangnyer skit tapi duitnyer abis dekat RM100 jugak...hihihi...nampak btullah yang barang skrang nie mahal kan...