SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

brekfes & aNgSaNa

Pg td aku dan Aien ke Hutan Bandar untuk sarapan....jauhnye kami bersarapan...sekali sekala kan ....lagi pun aku dh ckp ngan bos......bos pun x de sampai tghari semua ke Mersing ziarah staf meninggal....wife Esran@along PKPI....aku dan Aien kena jaga opislah ye....
jaga opis oi......
rasa lapar....aku dan aien pun decide ke hutan bandar
sampai hutan bandar,
Hj. Zul, Mami dan Papa sudah siap makan....
jadik kami jelah oder....
aku dan aien pilih tosai garing dan teh tarik

besar sungguh tosai ni....aku dan aien x hbs mkn.....tp mmg best

papa suami mami belanja....tq papa....semoga murah rezeki....
gambar blur...sori
Tengahari aku ajak aien ke angsana...saje jln2...terbelilah benda alah ni.....
gelang tangan dan cincin (aien belanja)....tp mmg cantiklah aksesori wanita semua ada

cantik x....murahje ni....

aien beli tudung (yang dia pakai tu, warna purple).....
sangat cantik....minta myhub beli satulah....please....nak yang....





No comments: