SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

DiaRi

Aku gi Angsana jap....beli diari....
maklumlah penting diari ni utk aku ditempat baru....

sebenarnye aku ingtkan tahun 2010 aku x nk beli diari lagi...
maklumlah tiap tahun aku beli,
mesti akhirnye kosongje....x tulis apa2.....
nmpknye cempedak dh jadik nangka....
kenalah beli dan guna.....kan berteraburlak bos punya schelude....



pensel pun penting....mst padam memadamnye...
jadik .....x jadik......

jalan2 kat bawah...nmpk ada persembahan...

menggunakan alat muzik biola....terror wei....budak2 ni main...

teringt zaman aku sekolah dulu masuk pertandingan menggunakan alat muzik

aku main rekorderje....jdk lah kan...bukan senang tu...

comel tu....moskot
arnab dan kucing tengah berdancing diiringi muzik





gambar ambik jauh, x nmpk lah aik....
malas nk trn bwh...








1 comment:

Intan and The Boys said...

saya pon rasa cam nak beli diari baru je. nak buat pembakar semangat kat tempat kerja. hehehe~