SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

GaMbAr KoRporat


Gambar ni dah lama.....saje aku nk tunjukan gambar korporat....aku cuma nak sharekan pengalaman ketika gambr ni dirakam.....aku ingtkan senang gile ambil gambar ni....rupa2nye susah gak ye...camna lah model2 gambar tu ye...tp model tu dh biasa....kemera duk dpn je dh mcm2 cara posingnye....


Kak. Maria (dah ada kat Riyadh), Mami (Pn. Mardziah), aku yang comel tu....dan k.fazlin(dh nk berhenti bulan ni - Pensyarah UiTM Segamat)
ni hasilnye....aku x tau lah pandangan koorg cantik ke x....bg aku cantik je...penat cameraman tu arahkan...masing2kan mcm kayu....

aku dan kak. fazlin (good luck kak ditempat keje baru)


aku tgh fikir p.we yang mana satu call aku ni... ampun syg.....gurau je



aku dan k.zurina (kak adik ni pun dh pindah ke pentadbiran sebagai PA CEO)




Ni nama department aku....Bahagian Latihan & Khimat Runding, Kumpulan Pendidikan YPJ....sebenarnya dlm gambar ni ramai dh berhenti dan tukar bahagian. Tinggallah aku dan beberapa org lagi yang setia bersama BLKR






No comments: