SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

NoVeL & JaLan HaRi SaBtu



Wow....seronoknye aku tgk jualan murah.....nak2 jualan novel....hari ni aku dan myhub ke Danga City Mall.....ada jualan dari POPULAR...sale sampai 70%.....

Bnyk nye novel.....gile aku tgk ni....kalau bnyk ongkosnye dh lama aku borong bnyk2 buat stok smpai tahun depan....he3.....aku ambil baaaru 3 buah, myhub dh jeling2....sbb kat umah ada 2 buah novel lg x baca.....relaxslah.....murah sngt ni 20-25%....
aku kalau beli novel kena bajet dalam RM50 je....atau 2 buah je.....x leh lebih2 nanti bajet lari....ni dinamakan ekonomi....ha3...





ha....tgk smpai 70% jualan POPULAR...cepat2 sampai 6hb Disember je...aku tolong promote utk POPULAR



pintu masuk nak ke POPULAR.....DANGA CITY MALL......merry xmas



POPULAR....aku dh bayangkan novel-novel yang sngt banyak.....tp ko tau kan kedai POPULAR mst bnyk buku cina
aku pun rembat 3 buah novel
i.Yang Sebenarnya penulis Aisya Sofea
ii. dan rindu pun berlalu penulis Wijdan Syauqina
iii. Doa buat suamiku penulis Sri Diah

Baru RM47.75


Lepas beli buku aku dan myhub teringin nk mkn nasi aym penyek....aku lupalah apa nama kedai tu....best sngt...ayamnye besar, sambalnye pedas, menangis aku mkn, penuh pinggan ngn ingrednt ....tp seperti biasa aku mst x hbs mkn....




kedai ni kat jalan petri dekat ngan Yayasan Warisan Johor




Lepas makan kami gi giant...beli barang dapur....


penuh meja umah aku...maklumlah dah lama x belanja dapur...tu yg x sedar beras dh nk hbs....he3




tgk.....bnyk x novel yg aku x baca lagi...tu yg myhub marah tu....
jgnlah marah syg...buku ni buat stok, baca bila syg x de....ha3
aku skrng mempunyai 182 novel yang berekodlah....
sebnrnye bnyk lagi novel aku...aku mula kumpulkan novel ni balik, sejak aku kawin....kalau x lagi bnyk....agak2nye dah beratus kot.....bilalah aku nk jdk penulis ni.....

sekarang ni aku baca novel Gerimis Rindu....penulis Meen Zulaikha....ni ada ipar aku punya ...aku sangt beruntung kerana kakak2 ipar (along & angah) dan adik ipar aku (jaja) minat baca novel....boleh tukar2 novel....jimat sikit....ha3....
novel ni aku baru baca sikit...x leh nk komen....
Sinopsis GERIMIS MERINDU

Ailani dibesarkan oleh neneknya dengan penuh kemanjaan dan kemewahan. Apa sahaja yang diingini akan dipenuhi. Akibatnya, dia menjadi liar dan gemar berlumba kereta haram. Tragedi bermula apabila Ailani terlibat dalam kemalangan yang menyebabkan neneknya terbunuh. Seluruh keluarga menyalahkannya atas kejadian itu. pertelingkahan ini menyebabkan Ailani menjadi pelarian.

Atas desakan hidup, dia menjadi pemandu teksi limosin airport. Biarpun jiwa mudanya memberontak, namun semuanya terpaksa dilakukan untuk menyara diri. Konflik terus berlaku bila Ailani menjadi pemandu peribadi Dato'Rahim. Dia rasa terhina dengan sikap dingin dan sanikal fatimi, anak lelaki tokoh korporat itu.

Di mata Fatimi pula, gadia ego seperti ailani hanya berniat untuk mengikis kekayaan ayahnya dengan terbongkarnya rahsia sekeping cek. Dia makin rasa tercabar bila gadis itu dilantik pula sebagai pembantu khas ayahnya. Bagi Fatimi, Ailini mesti dihalang. Lalu dia merencanakan sesuatu. Ailani pula sudah bersedia untuk menghadapi tindakan Fatimi.

Kini, barulah bertemu buku dengan ruas!

apamacam???? best x baca sinopsisnye....

kl nak baca seterusnya silalah ke kedai buku berhampiran.....baru RM19.90...

kl nk lagi murah gilah jualan mega POPULAR


No comments: