SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Adakah lps ni aku lak masuk wad...oh tidak!!!!!!!!!!

adoi hai tertanggung rasa sakit ni....apa lah nasib badan...bnyk sangtke darah kotor kat badan aku ni...huhuhu....lps ni aku lak ke yg masuk wad...x thn oi...solat pun duduk atas kerusi...tido pun menyereng...sentuh sikit sakit...nak jalan pun berdenyut2...mmg seksa...








nilah sakit yg aku hadapi sekarang...baruje lps  baik bisul kat jari manis belah kanan...lps tu kenalak kat betis belakang....bisul mcm ni pun aku x tahan kan....aku ni mmg jenis x tahan sakit...kememeng....merengek2je...myhub suh gi klinik...x nk aku...takut lah oi...kan dia belah buang segala kotoran dan nanah kat dlm tu...biarlah aku buat sendiri...kalau gi hospital lagi takut...kena tahan kat wad...huh x sanggup...mcmlah sbb bisul kena tahan wad...apalah aku ni...mengarutje...






ni hr ni punya gambar...merahkan....dah duduk nak bangun...berdenyut2....



abaikanlah kaki aku yg hitam tu...nmpk x merah, keliling tu nanah....tp masih keras lagi ni...x leh nk picit...kalu x aku dh suh myhub picitkan...



p/s: esk nak gi kejeke? bnyk surat2 yg kena keluarkan...
minggu dpn dh program, takut x sempat...
tp klau dh x leh jalan, camna nk gi keje...huhuhu...







14 comments:

jeBateja said...

wowowowowowowowo...ngeri kawe tgk.....kawe takut bab2 mcm ni

eT said...

teruk plak tgk bisul tuh...
kene jaga makan kot kan...
harap sume ok la...

can jadi pilot.. :)

MAMASYAZA said...

tahun lepas, tahun yg menguji akak, satu family sakit mata, satu family demam campak.
tapi yg paling tak tahan, akak kena bisul kat montot, sakit jiwa dibuatnya, mmg sakit, nak demam pun ada, nak drive g keja pun tak selesa, menyenget semacam je, dok jaga montot, mmg hampehhh

PuteriKureKure said...

take care ye yang. isk..geram betul tgk bisul tu. rasa nak picit2 je.

Sitisifir10 said...

ish ish...geramnye nak picit...........

Yan said...

Agaknya u ada masalah darah kotor. Cubalah makan something utk buang toksid..

erienz said...

jeBatija:tgk dh ngeri ni..lom lagi kena...tp kalau blh jng kena...hehehe

erienz said...

ET: mmg teruklah rasanye...x tau sbb apa...masa kecik2 sll kena..sbb suka main longkang...tu kuman yg kena bisul...ni bl dh tu x kan sbb main longkang...

erienz said...

mamasyaza: adoi hi kak, satu family kena..x sanggup tgk kl budak2 kena...kite yg dh tua ni pun merengek2 sakit...apatah lg bebudakkan...sian diorg...

erienz said...

puteri kure-kure: geram yer...myhubby pun geram tgk..nak dipicit2nye...huhuhu...sakit...

erienz said...

sitisifir10: adoi sakit!!!!!!!!!!

erienz said...

Yan: tulah rasanye badan ni penuh darah kotor kot...nntilah jumpa dr..tp tkut...

Cik Mawar said...

fuhhh mmg sakit tu
coz mawar pon pernah kena bisul
camtu ha.. adoyaii...
banyakkan sabar ya :D

erienz said...

cik mawar:10q mawar..akak tgh bersabar ni...kalau x sabar gak..esk gi klinik..bg dr. toreh..huhuhu