SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

MaRiLaH KiTe Ke KipMart

Tajuk macam gempak..mcmlah kat kipmart datuk siti datang kan...tp x de benda pun...waktu rehat adalah waktu pegi berpoya2 bersama rakan wanita...betul x? Lelaki gi solat Jumaat tau...kali ni aku di bawa oleh kak zai untuk gi Kipmart..saje jenjalan...adalah sikit  beli barang utk sarapn esk...barang dapur lain aku x beli lagi, x keluar duit pun lagi...nntilah..tunggu mood utk membeli datang...barulah syok membeli dan belah...he3...




 aku makan kentang goreng....kan petang makan lagi...
tp dah kira sendat perut aku ditambah minum ice blnded yourgt....
huhuhu...menguragkan berat badan aku...he3..sila terbalikkan yer...



 kak zai makan meehon bakso dan carrot susu...
aku rasa mcm dah bertahun x minum carrot susu...
betullah, mmg dah lama sngt x minum....








p/s: kul 2.30 dah sampai opis...
haji bos x de smpai ptg ni....lps gi kota tinggi...
meeting kat orchad...





No comments: