SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Boleh erk macam tu....

Ni aku nak citer pasal semalam kat klinik...dah mmg aku je patient sorang....lps tu tunggu dr. tu solat adalah dalam 10 minit....ok fine...sblum tu dia cari kad aku x jumpa2...ckp aku pernah dtg seblum ni ke x...dah panel...mmg ni lah klinik yg aku tuju sll...dkt ngan umah aku...manalah ko gi campak kad aku tu...

bila aku masuk...pn maslinda tunggu jap yer...ada masalah sikit tentang syarikt laki akulah ni...aku x syaklah opis laki aku x bayar bil...lps tu, aku tunggu lg, dia call sapa aku x taulah...lps tu tanya aku kenapa... aku ckp lah demam, selsema, sakit tekak...dia cek suhu...mmg aku demam...lps tu aku ckp lah, dr cuba cek bisul sya ni...dia tanya dah pecah..aku jawab mlm td berdarah2..aku x taulah nanah bisul tu keluar sekali ke x...aku tgk kat selimut, cadar darah je...x de lak tompokkan nanah...dr, tu tgk lbh kurang, lps tu aku mintak mc, dapat 2 hari...

aku keluar...tunggu nak ambik ubat punya lama..budak2 kat kaunter dlm bilik dr x keluar2...mula2 mmg x syak...lps tu budak kaunter panggil aku...kak..dr. cuma blh bagi 2 ubatje, ubat batuk dan demam, kl x silap aku...asal lak...budak tu ckp sbb syarikat laki aku x bayar lagi...aku panggil laki aku, laki aku ckp semua bil saya yang sahkan...smua dh bayar..blh budak ni ckp syarikat laki aku x bayr dah 6 bulan...OMG...nak marah x leh nak marah...aku dan husben kan pemaaf orangnye...x pelah...saya bayar ubat yg lain...yg awak bg 2 ni pun saya bayar....lps tu bebudak tu jumpa dr. lagi...bt apa lama kat dalam...masa berjalan dgn laju ni...jap lgi myhub nak gi keje...adoi hai...

Budak tu keluar mintak ubat yng dah bg kat aku td, dr. ckp sbb aku bayar dia bagi aku ubat lagi power..OMG....kenapalah blh jadik macam ni...ada jugak dr. mcm ni....dh x termarah...lantak ko lah... yang pasti aku dah luahkan kat blog aku ni...dr. tu mintak maaf sbb yg salah panel syarikat tu sendi yang x bayar kat klinik ni...x koserlah lahh hi...



 nilah kaunter ubat yang 2 3 kali aku ngadap



 5 jenis ubat..myhub bayar RM52...
kalau aku x bayar dapat 2 je ubat...blh gitu...




mc 2 hari...

6 comments:

.::WaNiE::. said...

bila cakap nak bayar dan dan tu tukar ubat mahal sikit :p

Sitisifir10 said...

huahua...sabau aje lah...kalau kita urang lah, tak kira la panel ke piano ke...kalau buat kes lagu ni rela ai melabur kat klinik lain yg bg servis mantap :D

shiemz said...

Salam perkenalan... get well soon... tukau klinik lain jer la... susah tul mcm nie... kalu shiem mang muka dah bengis time nie..hahah

erienz said...

wanie: mcm tulah rin kena cik wanie...ada jugak dr mcm tu erk...

erienz said...

sitisifir10: nak gi klinik lain dah x larat badan ni...lps ni x gi lah lagi klinik ni, bnyk lagi tempat dan sevis lbh baik leh gi...betul x?

erienz said...

shiemz:salam perkenalan...tq shiemz, mmg lps ni myhubby x nak bawak kat klinik ni lagi...