SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

SeLaMaT PaGi SeMuA

Assalammualaikum....
Selamat pagi semua...walaupun dah kul 10pg dn dah nak masuk tghari...
hari ni barulah aku rasa fresh sikit...walaupun bisul, tekak sakit lagi...
aku online dari umah ni...aku dapat mc 2 hari...huray...ha3...
mmg suko hati dapat rehat secukup2nye...tp yg x sihat bisul aku ni ha...
adoi hai...dah jadik buruks aku tgk...





muka ptg semlam...tgh tunggu myhub balik keje...
nak gi klinik...



ni aku gambar hari Rabu...kat tempat keje...
mmg sakit dan berdenyut2...bos aku ckp muka aku dah sembab...
lps tu tanya aku ngandungke? Insyaallah...






ni dah lps pecah....x de ubat aku nk sapu just lap2 je...
sentiasa air keluar...



dah sapu ubt yg dr. bagi...
still air nye keluar....berlubang kaki aku....
merah tetap merah dan bengkak...tp dh x berdnyut sngt...



2 comments:

acik mimie said...

siannyaaa ...
acik mimie pon pernah kena ..
sampai kat klinik , doc buat pembedahan kecil ...
doc buang akar bisul tu , takut melarat kat tempat lain ...

semoga cepat sembuh ye

erienz said...

acik mimie: dalam kepala ingt kan operation minor akan dibuat, tp doktor tu telek lbh kurangje..