SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

CaRi HaDiAh LaGi...

aku ni x leh nak duk umah...mesti nak gi jenjalan gak...walaupun setakat window shoping...dah nama pun perempuan kan...wajiblah cuci mata....selalunya hari minggu adalah hari aku dan myhub rehat...tp memandangkan hari semalam aku mmg x larat...masih demam... makan ubat je aku terus tumbang..tido...je...nk keluar pikir 2 3 kali....tu hari ni nk balas dendam...hehehe...

tp tujuan utamanya aku nak beli hadiah untuk aniz....ikutkan aku nk settle beli hadiah ni masa minggu lps...hbs dah memandangkan aku x sihat...terpaksalah aku tangguh sampai le ni...

aniz dapat tawaran tempat keje lain....
hotel new york.....good luck aniz.....
walaupun 5 bulan je ko kat KP tp senang bekerja dgn ko...
nampaknye tinggal aku sorangje bunga kat situ...
waduh kena buli nanti....




memandangkan aku masih dalam lemau, mmg malas nak snap apa hadiah yang aku beli...x dapat lah aku nak tunjuk ngan kak ina...sbb aku dh suh budak cherry land bungkus...senang truz bagije...aku pegang duit senangje...bayar...suh je bebudak kedai ni buat....aku mmg x kreatif...huhuhu...




apa ada di dalam..cuba teka...rahsia...
x delah rahsia...aku bagi tau yer...
handbag dan bedsheet....ok x?
oklah kan, aku dah x de idea nak bagi apa...
badan aku ni masih lemahlah...batuk...yg sampai sakit kepala...
bisul x baik lagi...adoi hai....






Lepas dah beli hadiah ni, tekak x tau nak makan apa, myhub ckp nak makan mcd...aku ikut je....aku ni nak makan bubur mmg x lalu...nak burger gak...las2 x hbs jugak...aku suh myhub habiskan....


 x mau kalah selera orang sakit ni...nak makan burger gak...
aku ambik big n tasty...myhub beef prosperity burger.....
aku suka kentang putar tu....kenatang biasa tu dah biasa sngt....
so x hbs lah....




 nilah budak yang suka hbskan mkanan aku...
lps tu ngeluh pert buncit, nak pakai baju masuk dalam...
 dah x cantiklah lah...
hbs nak buat camna...dah nak muncit....
x nak muncit jangan makan....hehehe....



aku sungguh geram air ni...rasa sikit je...
x pe, dah x batuk nanti aku nak minum gak...
oren + sprite....eh x baik utk kesihatan....


No comments: