SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Ni betul2 masuk wad...

Assalammualaikum...


Selamat pagi Ahad, jap lagi nak gi majlis kawin izz di Pontian Johor, sebelum tu nak citer pasal hari Jumaat..


Ni citer masuk wad lagi, tp betul2 masuk wad, tp bukan akulah...makcik aku yang duk Kota Tinggi...


Dalam kul 4.00ptg dapat panggilan dari maklang, bagitau kat aku, mak ngah masuk hospital Kota Tinggi, tp suh standby sbb nak bawak ke Hospital Sultanah Aminah (HSA)...aku pun ok je...lps tu masa nak balik keje...dpt panggilan dari paklang suh gi HSA, tp aku balik umah dulu, mandi...sblum tu aku utk mkn petang dah bngkus n.goreng dan sate, ingtkan nk mkn dulu, tp aku dan myhub mcm kenyang lagi...so malam lah baru makan....




Sampai HSA dah dkt kul 7 mlm kat unit kecemasan kritikal....anak makngah aku pun ada....apiz...alhamdulilah tunggu pun x lama kat wad tu, 7.40 dah masuk wad perempuan....dktt kul 9 aku dan myhub balik umah...tinggallah apiz jaga...






makin kurus makngah aku ni, 3 tahun lps anak perempuannye meninggal...
lps tu raya ke 4 tahun ni....suaminya meninggal...
semoga makngah tabah....



Makngah aku cakp sakit dada, kalau duduk je, batuk lps tu sesak nafas...
dr. cek, makngah aku ngidap sakit jantung, tp x konfrm lg...
tunggu hari isnin ni lah..rezabnye...



ni anak sulung makngah aku, along...ni pun baru lps xcident taun ni....
kaki lom baik sepenuhnya...





3 comments:

Yan said...

Semoga tabah keluarga ini menempuhi dugaan.

Pontian pat mane? Akak asal org permas kelapa, kukup Pontian.

katak_78 said...

macama muka arwah mak kita!!! makkkkkkk....

MAMASYAZA said...

semoga mak ngah cepat sembuh n tabah hadapi setiap dugaan yg mendtg