SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

PeNaNgaN InTeRvW

kerana intervw, sampai umah je aku di serang sakit kepala....cuaca mmg agak panas...b4 ni hujan....cuma hari tu x hujan...husben aku x berapa sihat...tp masih blh tahan...aku yg mmg sedia sakit...kena lagi demam...mandi, tido jap, itupun x leh tido....biasalah aku lumurkan minyak angin...masih x reda....panadol lupa pulak nak bawak....




mak dan ayah aku x leh tgk aku sakit....ada je ubat yg suh makan...aku ni lak x leh mkn sebarang ubat...tp dah x de...aku makan gak....kul 9 je...aku dah rasa mata gatal2...dalam mulut pun dh gatal...kena tido ni....kalau x lagi membengkak dah aku x jenis yg x tahan sakit....kan x pasal2 aku ajak myhub ke klinik....dah lah duk kg...klinik manalah yg bukak....







dh pagi masih bengkaklah...pening dah x de...
cuma gatal2 kat mata dan pedih....


3 comments:

Yan said...

Arlegic ke?Siannya..

Ena said...

elegik ubat ker? siannya..
mcm kes kawan sy.. tak leh amik sembarangan ubat.. mesti mata bengkak dan pening2.. huhu

NM02 said...

hi awak, selamat berkenalan. maceh sebab sudi singgah dan tinggal komen kat blog saya.

nway, saya dah follow awak ni. kalu sudi, jom follow saya balik. jgn luper tau.