SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Aku Outstation.....

wah, mcm bajek aku nak bagi tau semua orang yg aku x de kat opis hari ni...hehehe....hari ni aku temankan kak ina ke Tadika Hikmah YPJ di Muar / Ledang...tujuannya nak menghantar buku dan baju kat sana....kak ina minta tolong aku temankan....so aku pun tanyalah hj. bos...nasib baiklah dia memahami yg aku suka berjimba bersama kenkawan... hahaha... wah3 niat dah terpesong nampak....masyaAllah...oh tidak... urusan kejelah ni.... sambil tu blh aku tgk tadika kat Ledang yang x pernah aku jejak ni...first time, dah hampir 7 tahun berkhidmat baru skrang berkesempatan gi....apalah akiu nikan...hbs x de urusan buat apa aku nak gi lak...lain lah kalau aku bos...kenalah melawat kawasan....tanya anak buah ok ke x?   Betul x kenkawan? Betul Betul Betul.....aku dah kata mesti korang  kata betul....



  nilah kak ina....pegawai pentadbiran, kewangan, pengankutan...
apa lagi erk, semualah dia blh handle....iron ladies...






6 comments:

Redbloodsnow said...

ooo tuh ea pegawai pentadbiran uols ea. nampak still mude je. best arr berpangkat time umur muda..hikss

Yan said...

Seronok lak akak dgn word berjimba ni.. Selalunya word org muda lah kan.. akak dah 40 carats ni banyak word merapu yg tak tau..

PUANSTOBERI said...

knock..knock...pnstoberi dari kebun stoberi masuk melawat.. dan da follow..
thanks ek sudi melawat kebun stoberi sana.. :))

erienz said...

Redbloodsnow: wah terharu akak adik masuk blog akak...akak dah lama follow adik...10q yer singgah...

akak tu mmg muda lagi..baru awal 30 an...tp keje kat sini..smua kena buat...x menang tangan...tu tolong kenkadang...

erienz said...

kak yan: mmg seronk kak...dapat rin kena staf tadika...baik sungguh diorang dari pagi tunggu...lps tu ajak kiteorang coping...tu yg x suka...sbb berkenan sangt baju tu...huhuhu...

erienz said...

pnstoberi:10q singgah dan follow..datang selalu dear...blh berkenalan lagi....