SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

BaLiK dari KeJe

Hari ni myhubby x keje....aku dah msg ngan myhubby balik keje nak gi avon jap lps tu nak gi Jusco kat Bukit Indah....myhubby pun jawab ok....tu je...kalau zaman lom kawin, jawapan nye panjang, skrang ni pendekje...huhuhu....


cuaca pun redup dan ada tempat dah hujan....nasib baik sampai jusco baru lps hujan...dah lah x de parking bawah bumbung, kan terpaksalah duk dalam kete lak....gi jusco ni saje je jenjalan...windo coping, gaji lom masuk lagi...tp sempat gak beli selipar utk myhubby...maklumlah seliparnye dah rosak...bukan putus yer, rosak teruk..hehehe....


lps tu gi tempat barang mknn...rembat gak  jajan...tulah...pantang nmpak...semua nak beli...
lps tu gi mkan kat A&W....hbs je truz balik, kan takut  x sempat maghrib lak....



2 comments:

mummysyafie said...

oh..dah kawen jawab pendek je yer

a'aa..petang tadi hujan bukan main lebat

MAMASYAZA said...

hehehe, tp en. abah dari bercinta sampai le kawin, semua sms pendek gilerrr