SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

MaiN TukaR- TuKaR HaDiAh...

aku ingt yg sambung krismes je main tukar2 hadiah....aku dan myhubby pun leh lak tukar2 hadiah...hari Jumaat hari tu...kan aku kan gi Jusco...tujuannye mmg window coping jelah...maklumlah aku kan x gaji lagi...aku ni kan pantang nmpak kedai kasut...tp aku teringt lak yang myhubby x de sandle atau selipar...truz ajak myhub masuk kedai kasut ....



aku dan mydear


design lee cooper yang terbaru



cantik gak, sesuai ngan myhubby....
sbb kaki myhubby mmg cantik...
maklumlah kulit putih...wah aku puji kaki laki aku...hehehe..
sila muntah yer...ada aku kisah laki aku kan...
sbb aku jeles, kaki aku x mcm kaki myhubby...
nangis lagi...wawawa!!!!!

tp yg pasti x pilih yg ni sbb susah nak jaga....
cantik mmg cantik....



cuba yag ni pulak...ni pun ok gak...kasut yg lps  rosak 
pun lh kurnag mcm ni gak....cuma ni design terbarulah....




setelah ditimbang tara....myhubby pilih yg ni jelah...
sila ambik size 5....walaupun bulan YES...
x de diskaun....alasan design baru.....apalah....

sbenarnya x lah myhubby berkenan sangt...
yg minat...harganye...mak ai...mahallah...
x de dalam bajet....aku ni bukan senang pun....huhuhu.....
jadik aku pun bayarkan utk myhubby...sbb myhubby walapun dah gaji...
duitnye x leh keluar, kad nye rosak...ATM tertentu je leh keluar...







Hari Sabtu 25hb kan aku ke Shah Alam....ambik barang adik ...aku lupalah nama tempat yg adik aku duduk tu....tp dekat ngan I City....yg paling best masukje simpang, mak mentua aku dah nmpak Jakel...ada jakellh rin...nnti kite gi mak...sbanrnye menantunye lagi  nk tengk  kain kat jakel...sama x ngan kat Jakel JB...tp ni lagi besarlah....



bangunan Jakel yg besar....sengaja memanggil2 aku....




sebijik mcm baju myhub utuk raya haji tahun ni...
tp x pakai pun...blh buat raya tahun depan...
tgk harga RM270...




mula2 mmg aku x nak beli pun...lps tu myhub kata belilah satu...aku dah tahan nafsu aku utk x membeli...banyak kain berkenan ni...tp yg mmg aku x mampu nak beli...berkenan yang mahal je...hehehe...nk buat camna...mata aku nmpak cantik kain yang mahal je.....hehehe....





nilah antara pilihannye, cantiklah lah kain ni dalam gambar...
masa kat situ kenapa lak aku x berkenan yer....




setelah budak tu bukak dalam 7 jenis  corak yg berbeza....
aku pilih yg ni...asal mcm x cantik pulak yer....x kisahlah...
aku pun x de corak2 yg malap ni....selalnye ceria sokmo....
ni nak tempah ngan kak awin
akak ni jahit manik sangt cantik klik lah...
mana tau berkenan...





yang ni pun cantik....adik promoter tu suh ambik 2....
RM100, satu RM55....alamak, akk x suka ambik jenis kain yg sama...
sbnarnye alasan, aku x gaji lagi....ni pun myhubby yg nak bayar...
aku ngecek2....dapatlah RM50...jauh dik akak datang, 
mcm kat JB x de Jakel...dekat tul ngan opis akak...hehehe....




tima kacih dik bagi akak diskaun....
murah rezeki adik....




gitulah citernye...aku bagi myhubby sandle...myhubby bagi aku kain pasang....oklahkan...
10q sayang....

7 comments:

ieda said...

salm kenal dari akak .. cantik blog .. suke :)

ermm cantik jugak sandal tuu ..

Yan said...

Salam erienz,

dekat sangat dgn rumah akak ni..

erienz said...

ieda: 10q kak singgah sini...jemput datang sll...

erienz said...

yan: betulke kak...kalau tau singgah kat umah akk...hehehe...

eRiNsZ said...

wahh daku pon tergooda tgok kain ni mulalala~ nk p jakel la...

erienz said...

erinsz: cepat gi Jakel...masih ofer lagi ni...

ann @ hatiberbunga said...

cantik la selipar laki mu itew..
terbekenan plak. hehe..