SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

aKu yg SeLseMa

Aku yang selsema...aku x suka selsema...lps tu rasa nak semput....
pagi tadi lps makan mee goreng yg aku masak...
mmg sedap giler...sedap sbb ckup rencahnye...he3...
puji diri sendiri
lps tu ada daun kuchai...orang ckp daun kuchai kalu kite
makan bnyk blh semput...betulke?
ntah lah...dah nk kena...lagi pun aku mmg dah lama
x kena selsema...lps tu siap melelh2 mcm air...
adoi hai...gatai hidung aku oi...dah lah gi kendurikan...
tu yang x syok...



 ni masih kat umah...baru lps makeup...
cun lagikan....


bila dah dlam kete...cuaca panas....selsema mkin teruk..
berapa kali bersin...tgk hidung aku merahkan...mata berair dan gatal...
foundation trus hilang....mgg x de mood kalau sakit ni....






p/s: ni dah kurang sikit....
sbb minum air suam bnyak2...

6 comments:

MAMASYAZA said...

anak2 n en. abah pun tgh sesema, tinggal akak sowang aje lagi yg belom kena jangkitan

.::WaNiE::. said...

dah ok tak ni erienz?

get well soon

cheekongsejuk said...

ko asik bjalan ke sana sini jek.. tu yg selsema.. udara skang ni dh x mcm dulu..

erienz said...

mamasyaza: tulah kak...selsema ni buatkan kite nak bekerja pun x selesa...tp alhamdullilah, dh ok..berkat minum air suam dan tido awal..he3

erienz said...

cik wanie: sekarang dh ok sangt...blh bekerja spt biasa..kalau x mcm nk mc je..

erienz said...

cheekong sejuk: akak kat mana ni? x nmpak pun..
betullah kak, cuaca skrang amatlah tidak sihat..senang tul dpt penyakit..sama2lah kite pakai musk...