SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

TeRuK GaK...



Lps melawat makngah aku, singgah jap umah mak dan abah....nk tau apa yg berlaku hari Ahad tu...KLIK SINI... yang pasti abah aku x salah...betul di laluannye....abah aku cite...bila kete dpan nak masuk simpang..abah bwk slow...sbb mmg x leh nak ke laluan kiri...kete banyak...datang kete belakang trus hentam kete abah...abah aku dah nmpak kat cermin kete...trus tarik handbreak...jadik x lah kena kete dpan...itupun dah beberapa inci lagi nk cium kete dpan...








yang langgar kete abah ni bawak kelisa...dalam tu penumpang ada 7 orang...dlm perjalanan nak balik ke JB gak...lps tu kete  yang dia bawak, abang dia punya....alahai siannye...menjawablah...kalau kete kita x lah rasa bersalah...yang cedera paling blkng sekali...bawak viva x salah...tercampak ke depan...sbb x pakai tali pinggang,isterinye cedera di kepala...kete hancur...semua laju yang belakang ni...






perkara nak berlaku, x leh nak jangka, kite hati2, orang lak langgar...samalah cam hubby aku...masa tu aku tgh jaga kursus di opis hari Sabtu rasanye...hubby cal ckp kete xcident....hati ni mmg berdegup2 jantung...aku kat opis dah rasa berdebar2...x sangka kecelakaan berlaku...nasib baik yang langgar tu mmg tau salah dia...main keluar je simpang, dah nmpak kete dah dekat...keluar gak...dekat sebulan gak kete masuk wokshop...patah kaki nak ke mana2...hari keje pinjam kete abah...nasib baik ada kete abah...umah aku x de moto ye...kalau ada pun aku x berani naik...takut lah...






langgar ngan kete proton saga lama...yg mmg sedia maklum body nye cukup kuat,
so yang blkng...berkecailah...tp bnyk gak kete abah nak kena ganti ni...



2404..tarikh lahir myhubby....
kete myhub 424....


No comments: