SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

SaLam MaaL HijRaH

Salam maalhijrah buat pembaca blog aku yg x seberapa ni...moga buruk kite  tinggalkan..yg baik kite buat lbh baik lg...tanamkan iltizam dalam diri ok...kalau ikutkan kelendar maalhijrah umur aku pun dah masuk 29 tahun....dah tuanye aku...x pelah...moga aku sentiasa dalam rahmat Allah....


adik aku yg no.2 tu x dtglah...sibuk ngandam....




sempena maal hijrah dan cuti umum ni...famili aku datang JB...sbbny hari Ahad ada majlis kenduri kawin kat Bandar Tenggara, aku x gilah...dah semua maklumkan aku sampai tersesat kat pontian...huhuhu....hari Ahad my famili tido umah atok di Kota tinggi...dan hari Isnin datang JB sbb nak melawat makngah aku kat HSA....lps tu teruslah tido kat umah aku....dah mmg hari ni cuti umum, wajiblah aku suh mak aku tido umah....lagi pun whindu sama budak autism tu...asyik call aku je kat opis, sampai kredit ayah aku hbs....



adikku taza....






No comments: