SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Mula-mula mmg x tergoda....sekali tu...adoi hi....

OTW nak balik JB...sempatlah cikgu tu ajak gi Plaza...tp x perasan lak nma plaza tu...sbb baru lagi bukak...belakang K Mall ....smpai je sana....naik je tingkat 2...mak ai syurga baju....huhuhu....aku tahan je nafsu ok....dlm pikiran aku nak cari tudung je, utk satu baju kurung aku yg susah sngt nak match warna tudung....






kak ina sibuk mencari rmper utk anaknye...


ni kak as selaku ketua guru...tgh prgnen...
anaknye 4 org smua hero...
tu aku suh pegang baju bby gurl...mana tau no.5 ni dapat gurl....
amin....






Bila nak balik je...dah sampai hujung....sekali aku terpandang baju yg aku berkenan kat agsana hari tu...tp fhm2 lah kat angsana mestilah harganye ratusan....x lah mampu aku beli...jenis kain koton...tp corak dot dot dot....





nilah baju yg aku berkenan sangt...warna merah x de saiz lak....
mula2 aku nak ambik tanah puti...dot nye hitam...
tp kak as ckp ni lagi cantik sesuai ngan aku....






nilah tudung yg aku dapat....nasib baik mmg matching....







5 comments:

acik mimie said...

heheh ... sukela baju hitam dot dot tuh

NM02 said...

busha utk anak2 mmg cantek2 kan. kalu p uptown lagi murah2.. siap leh tawar menawar lagik..

Yan said...

Orang perempuan kalau tak sedondon tak boleh.. Mesti berpadanan..

erienz said...

acikmimie: cantikkan...tp kalau dapat merah lagi cantik...huhuhu...


nm02:tulah, kl gi uptown...gi tempat ni susah nk tawar menawar...siap dh ckp ni paling murah...


kakyan: betul lah kak,kl x maching cari smpai dpt tudung yg matcing...hehehe...

Citarasa Rinduan said...

salam

wah..wah..jalan2 shopping eik

ayu suka pink juga..
memang matching baju dan tudung tu.

selamat thn baru erin dan family